Amikor az idő relatívvá válik

Kerekasztal a kortárs szöveg és a kortárs előadás idejéről

Bevezető

Olyan jó kis meghitt körben vagyunk.

A kortárs szöveg drámája.

Uralkodok magamon.

Kérdések

Milyen tereket kíván a kortárs színpadi szöveg?

Milyen időben játszódik egy kortárs színpadi szöveg?

Mitől kortárs egy szöveg?

Válaszok

Szeretném, ha nem halott szerzőként kezelnének.

Szeretném, ha nagyszínpadon is játszanának kortárs drámákat.

Várjuk az újabb szerzők felbukkanását.

Kezek a magasban. Valós kérdések. Valós válaszok. Újabb kérdések. Székely Csaba hallgat.

Engem érdekelne, hogy Csaba mért szeretné, ha nagyszínpadon játszanák?

Hol vannak a jó kortárs fordítások?

Mikor kezdenek aktuális dolgokról írni az erdélyi magyar szerzők?

Nem állhatunk gépfegyverrel az írók fejéhez.

Engem továbbra is érdekelne, hogy Csaba mért szeretné, ha nagyszínpadon játszanák?

A Drámázatról

Az 1. pályázatra sokkal több szöveg érkezett.

Végleges szövegeket küldtek a szerzők?

Vannak szövegek, amik nem sikerültek tökéletesen, de izgalmasak a forma miatt.

A drámaíró műhelyek felé indulhatna a fesztivál.

Az egyetemen adottak a lehetőségek, mért nem használjuk ki őket?

Az egyetemistáknak, friss diplomásoknak el kellene hagyni a nagy egyetemi tűzfészkeket.

A fesztiválról

Hogyan pozicionálja magát ez a fesztivál a jövőben?

Talán a műhelyekben lehetne a kulcs.

Szeretnénk, ha minél többen jönnének.

Azért maradjunk a realitások talaján.

Vitéz lélek – Vitéz Mihály

EBÉD

Nagy Sára

Hozzászólás